All that's left to do is run

Alltså när snoret fryse klagar totalt i näsan när man går ut är det faktiskt inte kul längre, jag lovar att jag aldrig mer ska över att vi inte har ordentlig vinter i Sverige. Aldrig mer.

Fredagen spenderades med Jenny, vi bakade gryma muffins och jag var exalterad som ett litet barn typ. Alltså himmel vad grejor det finns att dekorera med, rosaglittrigt strössel, rosa/vita kulor, hjärtan, sösöndagsmorgonen. ta figurer, blommor blablabla ni fattar grejen. Jag blev iaf barn på nytt för en stund, de va najs najs najs :) Därefter bar det iväg till toppstigen där det blev lite hockey tittande och någon film, Mirrors om jag inte minns fel. Rätt skum film.
Lördagen har jag inte så mycket kommentarer kring, partade lite, fast höll mig nykter för min partylust var inte på topp. Men det var trevligt :) Kilade hem rätt tidigt för att hinna sova något innan de var dags för hoppträning på

Förövrigt rullar allting på som vanligt, folk förvirrar mig, jag vet inte vad jag ska ta mig till med livet, kylan håller sig kvar, jag äter för mycket kakor, men jag har de rätt så bra.


Kommentarer
Postat av: anna

Ohh så goda de ser ut :) ge mig!!!

2010-05-27 @ 21:37:50
URL: http://annsi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0