Flyg fula fluga flyg

Vaaaaaad såg jag när jag satt och inväntade tåget i Vh,  alla undrar och spänningen är oooooolidlig. Jag såg en fluga, på riktigt vad gör den vaken nu. "Gå och lägg dig i ide vafan" var min första tanke, men vadå ide, går flugor i ide, dör dom, flyger dom söder ut eller gräver dom ner sig i en bivack? Jag var givetvis tvungen att googla om flugans spännande liv direkt när jag kom hem igår natt. Och dom dööööööööööööööööööör, vissa klarar sig i någon varm mysig vrå men dom flesta dööööör å de kan dom fan ha. Dom är äckliga.


Skarr


Kommentarer
Postat av: anna

Jag fullkomligt hatar insekter..är väl bara fjärilar som är acceptabla!!

2010-05-27 @ 21:36:22
URL: http://annsi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0