hehee

Igår var de stressi stressi som gällde när jursta träningen startade 30 min tidigare än vanligt. Allt gick enligt planerna tills någon kommer in å säger att en bil kört fast på stallvägen så man knappt kan ta sig förbi. Mja då har denna kvinna kört fast i snön, tar upp större delen av vägen å som grädde på moset lämnar bilen och GÅR HEM. Alltså på riktigt hur fan tänkte hon då. " nä men jag går hem å sätter mig framför tvn så kanske någon annan flyttar på min bil eller ännu bättre jag väntar till våren, då kan jag ju flytta den när all snö töat bort". Ah ja smaaaaart sickan. Efter samtal från Fru B så pallrade hon sig iaf tillbaka till bilen och med lite hjälp kom hon därifrån och vi kunde rulla mot träningen. Som förövrigt gick fint för hästen men mindre bra för mig. Jag bara undrar hur folk tänker ibland, typ inte alls?

Idag hände de spännande saker på jobbet, eller egentligen är de nog bara jag som är arbetsskadad, men vi började bygga ett nytt filter idag. De värsta var att jag kom på mig själv med att tycka att det var spännande att pilla med nya slingor, hattar , plastbitar å lyssna på vad Lg hade att säga. Nördig jag är. .

Nu ska jag pallra mig här ifrån och ta ut mina magnifika muffins ur ugnen. Dom råkade bli helt enorma man jag klagar inte, mumma !

Sen ska vi väl ha en stor fet text här med Grattis victor din jävla snorunge! Den lilla rackaren har blivit uttagen till landslaget och ska i sommar bege sig ner till korea och tävla i vm. Vad ska man säga liksom, Awesome :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Men oj vad kul för Victor - GRATTIS!



Kul att du trivs på jobb Hanna!



(Vet du om pappa ska fira något?)



Kram från syrran och lilla systersonen, som tyvärr är sjuk och har tappat alla sina goa extrakilon :-/

2010-02-18 @ 09:23:58
Postat av: Hanna

Super kul för han verkligen :D

Verkar inte som så, eller alltså "god mat å dricka hemma" fick jag till svar. Så någe större blir de ju inte :)



Nämen lilla pluppen då :( du får pussa lite på honom från mig :) Kram

2010-02-18 @ 20:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0