SNopp

Min livslust försvann lite igår natt när jag klev av tåget å såg att snön vräkte ner. Stopp, snälla sluta de räcker nu faktiskt..

 Nästa vecka ska jag pallra mig iväg på lödkurs vilket känns lite halv roligt men om ryktet på stan stämmer så har vi ändå ingenting att göra på jobbet nästa vecka, skulle tro att de är mer roande på lödkurs än att sitta inne i produktionen och rulla timmarna åtta timmar. Eftersom jag har noll erfarenhet av de här med att löda så fick jag sitta å tjuvträna lite igår, hej å hå säger jag bara, vilket jävla små pill! Alltså yttepyttesuperduper små saker som man knappt ser utan mikroskop. Desseutom var de ju ett helt jävla dagsverke att bara ställa in mikroskopet så man såg ordentligt..Eller så är de bara jag som inte är så bra helt enkelt. Men jag ska klara de, garanterat, jag ska ha mitt lödcertifikat hihiiii...

Och nu en liten liten liten smygtitt på mitt nya fina rum, som ska agera vardagsrum sen när jag lämnar boet.


Kommentarer
Postat av: Malin

Betydlig förbättring av det rummet ja =)

2010-02-10 @ 16:16:52
Postat av: Syster

Snyggt rum - men hörrudu hur är det med sär-skrivningen;)

2010-02-10 @ 16:40:42
URL: http://jennywiklund.blogg.se/
Postat av: Hanna

Mja visst ser de lite tjusigare ut än innan :)

Jag har ingen ork alla över till å bry mig om hur jag stavar här faktiskt ;) stavningshitler heheee



2010-02-10 @ 22:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0