Tick tock

Jag total däckade på min säng mitt under the green mile, hur fan hände det?! Sov och sov, de värsta var att jag drömde att jag var på jobbet och hade åkt dit helt i onödan för vi hade inget att göra och alla andra hade dragit hem. Som tur var hittade jag en groda/nalle/blåsfisk blandning som krälade på väggen och svällde upp när den blev upprörd. Vi blev vänner, sen kom det några grabbs å sa något i stil med "shit dom där är fett sällsynta, du ska se inälvorna dom är helt galna!" och vips har dom stuckit hål på min vän. Inälvorna var inte ens tuffa..

Imorgon ska jag påbörja min ökända lödkurs. Men de borde gå fint, med lite tålamod går allt försöker jag intala mig. Det är jag kretskorten och komponenterna denna vecka helt enkelt. Fördelen med dehär är att kursen ligger veckan jag egenligen skulle jobba morgonskift och eftersom kursen börjar klockan åtta får jag nära på 2 timmars sovmorgon :D. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0