Tidsfördriv sir

JAG ÄR:
Blyg:
I vissa sammanhang
Smart: De går väl att diskutera
Långsam: Niet
Stressad: Mig går de knappt att stressa så nej
Tålmodig: Japp japp
Djup: Då och då
Öppen: njae
Ärlig: Försöker
Positiv: Jarå eller försöker iaf, man mår bättre då
Rolig: haha oh ja
Ansvarsfull: överallt förutom hemma

JAG HAR:
Svikit en kompis:
Har jag nog gjort ja
Förlorat en bästa vän: En bästa vän njä men en bra
Sagt att jag älskar en kompis: Yepp
Pussat en av samma kön: Yes
Slagit en kompis: Jao fast bara på bus
En kompis som vet allt: Riktigt allt vet bara jag själv, men jossan hon vet mktmktmkt 
Berättat hemligheter: jao
Blivit sårad: Yes sir
Haft stadigt förhållande: Förhållande å förhållande ja venne om de räknas riktigt
Krossat någons hjärta: De tror jag inte
Gett någon ditt hjärta: Råkade väl göra de ja
"Playat": tralalalaa
Sagt att jag älskar någon och menat det: mjaaa
Sagt att jag älskar någon och ljugit: Nej

FAVORIT;
Låt just nu;
ticktock!
Pryl just nu; Min feta tv
Film just nu; skönheten och odjuret
Bok just nu; ingen
Lärare i skolan; -------

JAG HAR;
Sytt;
ja

Opererat mig;
Never
Cyklat omkull; Haha när jag var liten och mitt styre lossnade på min fina nya rosa cykel :(
Sjungit i duschen; Alltid
Hoppat bungyjump: Över min döda kropp
Fobi för något; Snakes


LIVET;
Rött eller blått;
Blå
Skriva eller tala; Tala
Vatten eller cola; Cola, vatten är skarr
Nagelbitare; uäk nej fifan
Mobil eller mp3; Mobil
Snygg eller charmig; Depends
Lösgodis eller choklad; CHOKLAD
Frukt eller grönsak; Frukt
Film eller TV-serie; båda
Festa eller softa; Bådaaa
Sommar eller vinter; Sommar
Fredag eller lördag; Lördag
Ljus eller lampa; Ljus
Kärlek eller vänskap; Vänskap
Bio eller hemmakväll; Bio är nice ibland men hemmkväll tar nog prise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0