1 maj part 3

Ätit för mycket naturgodis, ätit för mycket chips med för mycket dipp, druckit för mycket cola och mår för jävla illa men det är rätt najs i alla fall. Hade aldrig orkat dra ut idag trots att "alla" skulle ner till Freja i kväll. Det hinns med i sommar no stress.

Gårdagen var ruulig men innehöll som vanligt endel drama och lite tårar men det hör till när jag och Jåsen partar ihop. Stötte på en hel del trevliga människor och glada överraskningar på old bell och dansade massor. Hemvägen kan nog varit bland det mest plågsamma jag någonsin uthärdat. Mina fötter har aldrig gjort så jävla ont.


Dagens bild får bli på mig och Märy för hon var en av de trevliga överraskningarna jag stötte på igår. Lääääänge sedan vi sågs ordentligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0