10 maj

Dagen har rullat på i rasande fart, satte mig monterade lite å vips så var dagen slut. Skönt som bara den var det, plus att jag smet 40 minuter tidigare så var hemma i tid och har hunnit med en hel del. Hämtade upp Jossan, åkte till stallet och red en lite sväng på en mycket pigg och glad häst. Därefter väntade dagens utmaning; Ett varv springandes runt slingan. Men vi var faktiskt riktigt duktiga och klarade större delen av vägen springande i stället för krypandes, krälandes kippande efter andan. När man sedan stöter på hockeypojkarna känner man sig genast liite dålig men VI VAR DUKTIGA. Sedan hoppade vi in i rickard och tog oss till lövhagen för en liten promenad också. Nu är jag ny duschad och nerbäddad i sängen och tänker inte röra mig ur fläcken förän i morgon 04.20 när klockan ringer. Underbart.


Ritt på heesten förra Måndagen när vi knappt kunde ta oss runt våtmarken pga cpryck. Från hästens sida inte min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0