10 Maj

Jag som trode att jag skulle vara trött efter våran joggingtur igår, men kunde jag somna? Neeeeeeeeeeeej. Låg å vred å vände mig en halv evighet, möblerade om i sängen så jag låg med huvudet i fotändan (de brukar faktiskt funka att somna då) men inget gick. Jag haatar att inte kunna sova när jag ska upp och jobba morgonskift för jag vet att vid sisådär elva tiden är jag inte människa längre men måste ändå härda ut 4,5 h till. Underbart! Dagen idag består av jobb, upp å ta hand om pållehesten och jogging eller cykling med Jåsen. Sedan hoppas jag att jag kan somna redan vid nio, det skulle verkligen verkligen verkligen behövas. Nu är det dags att göra sig i ordning för min 15 min står min skjuts på plats. Life is good right

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0