13 Maj

04.15 - vaknar pigg som en mört, faan. Tvingar mig själv att somna om
07.30 - Dampoffe börjar frenetiskt kraffsa på min dörr
07.31 - Offe fortsätter, jag vägrar kliva ur sängen
07.32 - Kattskrället börjar kraffsa hysteriskt
07.33 - SLUTA NU VAFAAAAAAAAAAAAAAAAAN
07.34 - Offe hoppar på handtaget och skrider in i mitt rum
07.45 - Offe börjar slicka på ett kort, åker ut direkt

Seen lyckades jag faktiskt somna om men vaknade halv nio seda var det kört. Funderar på att pallra mig ut och springa en sväng men just nu har jag det faktiskt väldigt bekvämt i sängen.



Dampoffe i påse


Kommentarer
Postat av: maria

ser ut som djävulen i en påse...

2010-05-13 @ 22:47:44
URL: http://jennywiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0