25 Maj

Okey jag har varit urusel på att uppdatera men vet ni vad? Det har varit på tok för fint väder för att ödsla tid inne med datorn, på tok för mycket att göra  och min dator mår förövrigt inte så bra.

Fre 21/5 - Vaknade, kollade ut genom fönstret och kände direkt att de inte var någon jobba på ericsson dag. Det blev till att ta ledigt, plocka upp lite trevligt folk och bege sig mot knappelskär i stället. Mycket härlig dag, med sol, årets första dopp, rödbränd näsa och kakor. Kvällen spenderade vid pelles fisk, tror att jag var inne max 15 min sammanlagt under hela dagen, precis som de ska vara.

Lördag 22/5 - Var uppe med tuppen för att rida Zebbus som var pigg som en mört och fin som en eh ja.. fin heeeeest. På kvällen blev de grillning för hela slanten här hemma, huuur trevligt som helst! Alla var på tipptopp humör, inget drama alls, rätt god mat, fint väder och kanon sällskap. Toppenkväll :) Bilder kommer sen när min dator pallar trycket.

Nu får de bli paus för min skjutts infinner sig om sisådär tio minuter och jag ser ut som ett troll, minst sagt.

LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖN idag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0