7 eller 8 Maj de beror på hur man ser det

Jobbet idag gick nästan fort faktiskt, ser inte så jätte ljust ut för våran del just nu men det är bara hålla tummarna och hoppas på det bästa. Fick iaf skjuts till jordbro efter jobbet = hemma en halvtimme tidigare, alltså redan klockan nio :D wooopa. Hoppade in i Rikard och tilsammans begav vi oss för att plocka upp Jåsen. Därefter vidare till kvantum för att införskaffa lite proviant inför vår långa långa färd  mot Ösmo där jag lovat att hämta upp min systerson, snäll som jag är hih. Vi fick roa oss rätt länge i väntan på Viktor men efter sisådär 40 min dök han upp och vi kunde påbörja färden tillbaka till nynäs. Påvägen ner ringer  syster till sin son och han kläcker ur sig " Hanna ringde och sa att hon inte kunde hämta mig, hon skulle på fest med jossan i stället.... blablaabla jag tar bussen, de kommer en nu.. blablabla oj jag sitter på fel buss den går till Vh" Ja ni fattar grejen, det värsta var att Maria gick på det "dålig stil av henne" eller nått i den stilen var tydligen kommentaren :p. HALLÅÅ så ond är jag inte att jag lämnar min systerson i Ösmo när jag lovat att hämta, elleeeeer?

Jag har kommit på att jag måste göra något drastiskt snart, jag vet bara inte vad men det här håller inteeeeeee. Nu är det dags att slagga för vet ni vad? Imorgon är en ny dag. Surprise!





Kommentarer
Postat av: maria;)

Joho!! Om Jossan hade släpat iväg dig till någon fest...=P

Sen har ju faktiskt V åkt åt fel håll inte bara en gång tidigare - så det var inte så konstigt att jag gick på det. Lite kul var det ju...

2010-05-08 @ 08:01:00
URL: http://jennywiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0