7 Maj

Sista timmen på jobbet igår var riktigt roande vilket ledde till en hel del skratt och tårar. Vi har en jättejätte söt farbror på jobbet på sisådär 65-66 år. Hur söt som helt, ser lite ut som en sköldpadda. Hur som helst skulle han visa hur man gjorde när barnen i hans hemland inte ville dricka milk, hans demonstration av detta, tillsammans med rätt dålig svenska, hans skratt när han försökte berätta och de sena klockslaget efter en lång arbetsdag fick mig att skratta tills tårarna sprutade. Skulle vilja haft det på film, de om nått hade varit klockrent. Därefter smög sig min dåliga humor in i bilen på väg hem när B kläcker ur sig
"- Få inte för mycket luft nu!
 - Vadå jag andas ju knappt..
 - Fan vad den där var torr
 - Ja men vadå man kan ju inte vara våt jämt"
Alla utom jag skrattade inte om vi säger så eheeeee.
 

Idag är de iaf ÄNTLIGEN fredag, det var så länge sedan sist. Veckan har känts extremtsuperduperjätte lång. Nästa vecka därimot, TRE DAGARS JOBB :D:D:D:D. Förstå vilken lycka, vilken glädje, vilken lättnad, oooh vad jag ska sova, oooh vad jag ska ta tillvara på varenda dag, oooh vad jag ska ha de bra :D Nu är det dags att göra sig iordning för några timmars jobb & ikväll väntar mys med jåsen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0