3 april

Hela veckan har jag gått runt som en riktig zombie på jobbet. Har känts som att jag inte sovit någonting alls och såg även ut som att jag varit vaken en hel livstid utan ens en minuts sömn. Men som tur var gick veckan fort och plötsligt var det helg igen.

Fredagen bjöd på middag och singstar hos syster. Min sångröst är så bra så jag överväger att söka till nästa säsong av idol.. Nja, kanske inte. Efter en evighets sjungande kom fröken Ryd och vi begav oss mot willys för att skaffa allt man behöver för en kväll framför tvn. Lördagen i sin tur bestod av alkohol och en drös trevliga grabbar, så idag är jag lite trött i ögat. Har faktiskt lyckats tillaga min livs första äggröra nu på morgonkvisten och rensat ur min kyl, vilket var välbehövligt. Här kommer en unik lista för vilka trevligheter som befann sig i mitt kylskåp:

* Ägg med utgångs datum i slutet av Februari
* Yoghurt som gick ut i början av mars
* Håriga makaroner
* Margarin som gick ut i november
* Margarin som gick ut i januari
* Grädde som också gick ut i januari

Jag är en rätt fräsch tjej..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0