8 April

Å vips så har ännu en vecka gått. En vecka precis som alla andra veckor. Det händer inte överdrivet mycket i mitt liv. De jobbas, rids och umgås. Men idag ska jag bege mig ut på nya äventyr. Om två timmar ska jag bege mig in till stockholm och därifrån vidare mot Norge, närmare bestämt Oslo. För att spendera lite tid med syster och hennes familj. Eftersom jag inte hunnit träffa lilla Saga än kändes det som det var på tiden.

Borde börja packa och fram för allt städa lite i lägenheten så att Victor inte får en chock när han kommer hit..

Såg blåsippor idag, nu är det vår.

Idag fyller tydligen min pappa år, de hade jag missat helt..


Kommentarer
Postat av: Tomasastri

I searched a long time for such an great article. Thank you very much.

2011-06-15 @ 08:52:13
URL: http://tomasastri.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0