"Ibland är det synd att drömmar bara är just drömmar"

Har tillsammans med jossan suttit och drömt mig bort. Bort till ett liv med massa pengar och möjlighet att köpa en stooor och framför allt fin villa. En villa med sjöutsikt, öppna ytor, gärna med en bastu, ett båthus och givetvis panorama fönster. Som grädde på moset skulle det inte sitta fel med en redig man. En man som skulle se ut som george clooney, en man som skulle vara bäst i hela världen. En söt unge, en katt och en liten hund skulle även platsa fint i det drömlivet.




Badrum med utgång till härlig spaträdgård

Vardagsrum med vacker utsikt mot vattnet
 
Tills vidare får jag helt enkelt nöja mig med det jag har. En liten (men fin) lägenhet, en katt och desvärre ingen man men åtminstone någon jag tycker om och som får mig på bra humör. Men det är fan inte fy sam det heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0