1/12

Nu var det en halv evighet sedan jag skrev.. Stod och plockade fram pepparkakor och saffransmuffins när bloggsuget tog tag i mig. Vi får väl se hur länge den gnistan håller i sig.

Senast jag skrev var det Kina som stod på schemat. En resa som var väldigt lärorik och nyttig. När man ser hur andra arbetar och sliter uppskattar man verkligen sin egen situation. Skulle inte ha någonting emot att åka iväg flera gånger, man lär sig så mycket! Just nu har vi folk från Tallin på jobbet som skall lära sig en ny produkt så under tre veckors tid är det Engelska och en himla massa teckenspråk som gäller. Deras engelsa kunskaper är katastrof och mina kunskaper inom det ryska språket, tja dom är ju obefintliga.. Men ingenting är omöjligt :)

Har även hunnit tävla några tävlingar med min lilla stjärna men allt hästigt befinner sig på en egen blogg. I övrigt har det nog inte hänt så mycket mer spännande, känns som att varenda dag är den andra lik..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0