18/12

Sitter i soffan efter en helt toppenbra helg och känner den där välbekanta känslan komma krypande igen. När hjärtat börjar slå fortare, klumpen i magen smyger sig på och man önskar att det fanns en möjlighet till att fösvinna, i alla fall för en stund. Men nej, det är bara bita ihop och torka tårarna.

Fredagen började med en promenad med Lexus och fortsatte sedan med bilfärd till Haninge för inköp av tårtor. Tallinborna som varit och jobbat hos oss i tre veckor slutade nämligen så det skulle firas. Arbetsdagen började alltså med tårtkalas och avslutades lite tidigare än vanligt på grund av diverse materialbrister. Tog racerbilen Rickard till Briving och spenderade kvällen i soffan framför svenska hjältar.

Dagen därpå startade inte alltför mysigt, uteritt.. I ösregn/snöslask och blåst. Kände mig som en fiskpinne när vi väl återvände till stallet igen, burr! Gjorde en hel del nytta under förmiddagen och vid ett tiden gjorde jag något jag inte gjort på en jävla massa år, håll i er nu! Jag satte min fot i en gympasal och spelade både vollyboll, badminton, sparkade på en fotboll, lekte med såna där ringar man hänger i, sprang runt och hade allmänt kul.

I morse när jag slog upp ögonen rörde jag lite försiktigt på diverse kropsdelar för att se om träningsvärken slagit klorna i mig men icke! Inte ont någonstans. Har inte varit lika aktiv idag men har åtminstonde varit ute och gott en timme och har även haft grabbs på födelsedagsfika, lite i förtid sådär. Klätt granen har jag gjort också! Åh så mysigt vi har det nu, jag och Max..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0