21/12

Efter att ha jobbat hela dagen fick jag ett sms sv min syster där hon undrade om jag ville ha middag och självklart ville jag ha det! Åkte dit, käkade och när jag sedan skulle ta bilen mot stallet ser jag en ostbåge, på mitt biltak. Tänkte att en fågel kanske hade råkat tappa den och varit för slapp för att flyga ner och hämta den igen, för vem skulle annars placerar en halväten ostbåge där?

Igår fyllde jag år vilket firades med middag hemma hos mor och far. En middag som jag fick bestäma, fria tyglar och sådär. Vad serverades det då för lyxmmiddag, oxfilé? skaldjursplatå? potatisgratäng? Trummvirvel......... Stuvade makaroner och köttbullar! MUMS vad bra det smakade! Fick även en drös av fina presenter :)
Efter middagen rullade jag och jossan vidare hem till mig där vi tillsammans med några till spenderade kvällen med att snacka och trycka i oss onyttigheter. Fick även lite mer paket och blommor.


I morgon kilar syster å c/o till thailand, är skapligt avundsjuk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0