18/7

Just nu måste jag kämpa varje sekund för att hålla ögonen öppna, det svider och är torrt men orken till att ta mig till badrumet, tvätta händerna och ta ut linserna existerar verkligen inte.

Dagen har varit allt annat än händelserik, klockan ringde 04.50, morgonrutinerna gjordes i vanlig ordning och klockan 05.10 satt jag i bilen redo att plocka upp mina vänner/arbetskompisar. På jobbet flöt tiden på i en överdrivet seg takt, jag som hade hoppats på att dagarna skulle gå i hundraåttio så jag äntligen (ännu en gång) kan få lite semester. Denna gång blir det två veckor och än så länge är det väldigt oplanerat, förhoppningsvis tänker vädret vara på min sida så det åtminstonde blir några dagars sol och bad.

Morgondagen bjuder på fiskgryta hos mor och far och en tur på hästi, som förövrigt var kanon duktig idag, älskade hästskrälle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0