11/2

I Fredags morse åkte jag upp till stallet för att rida en sväng på lilla grå, var riktigt mysigt. Åkte hem och kände mig lite hängig. Kollade tempen men den låg bara på 37,3 så tänkte att lite sömn skulle få mig att må bätte. Vaknade en kvart senare med 39 graders feber. Så fredagen spenderades liggandes i soffan, kunde inte röra mig ur fläcken så senare på eftermiddagen kom pappa hit och fraktade hem mig till dom. Där jag fortsatte mitt soffliggande och sov nog större delen av dagen. Vaknade idag och kände mig riktigt pigg men luuuring! Fortfarande hög feber så även denna dag har spenderats i soffan. Inte en allt för rolig helg så att säga. Jag hoppas på att vara något sånär frisk i morgon så jag kan rida dressyrträningen inför allsvenskan, ananrs blir jag lite ledsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0