14/2

Gick till doktorn, var en timme för tidig, gick hem, gick tillbaka, gick till apoteket, gick hem. Snart ska jag möta jossan, vi ska fika, det kommer nog smaka bra. Sen ska jag till stallet och bjuda på kärleksmumsen jag bakade i morse, det är trots allt i stallet jag mår som bäst så dom förtjänar lite gottis. Och i morgon ska jag äntligen tillbaka till jobbet igen, det här med att vara hemma är ingenting för mig.



Antar att det inte är någon som har missat att det är alla hjärtansdag idag. den här bilden får som så många gånger tidigare vara med. Denna gång pga att det är just alla hjärtans dag och när denna bilden togs var jag jättekär, jättekär och livrädd.


Kommentarer
Postat av: jenny

sv; det är klart hanna, sparar några till dig! :D

2012-02-14 @ 16:01:04
URL: http://jennywiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0