25/2

Jag skulle kunna berätta om hur hårt jag jobbat idag, om hur trött jag varit och hur slitsamt det är att först jobba eftermiddag och dagen där på jobba förmiddag. Men eftersom jag (ibland) är lite snäll så besparar jag er det.

Kan i stället berätta att det snart kommer stå en ny fin bil på min parkering, att jag har snöat in mig på äppelkräm så det bara sjunger om det. Så fort jag tänker tanken äppelkräm vattnas det i munnen och behovet av att springa till kylen för att ta fram den och lite kall mjölk går knappt att dämpa, inte ens med godis. Godis som jag nästan aldrig känner sug efter längre men som jag äter ändå bara för att det finns i min närhet. Inte ens bulldeg kittlar mina smaklökar längre. WHATZZZZZZZZ UP?!

Kan vi kanske dra en parallel mellan mina smaklökar och min ständigt stigande ålder...?


Den här bilden togs på den tiden då bulldeg var munnens största glädje.


Kommentarer
Postat av: Malin

Har du köpt ny bil? :)

2012-02-27 @ 14:39:25
Postat av: hanna

Snart ska jag göra det :)

2012-02-27 @ 17:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0