27/2

Kom hem från jobbet för en stund sedan och som det är nu vill jag helst sova nu på direkten. Men i kväll är det hoppträning! Ser dock inte fram emot att dra på mig ridbyxorna då mitt knä gör apont när det blir tryck på det. Senaste tiden har jag gått med strumpbyxor och ridit med mjukisbyxor med förhoppning om att det ska bli bättre men icke.. En remiss till sjukgymnasten trillade ner i brevlådan idag, jag tror verkligen inte att det är en sjukgymnast mitt knä behöver men vad ska man göra när läkaren inte vill "utsätta min kropp för den skadliga stråliningen". Men ärligt, om dom kan utsätta mig för den stårlingen om 12 veckor kan dom väl lika gärna göra det NU.  Det är bara bita ihop, eller åka till akuten och säga att hästen kastat av mig och knät gör jätte ont efter det... Synd att jag är så jävla dålig på att ljuga bara


Kommentarer
Postat av: Malin

Om du ska till sjukgymnasten hemma och nu så blir du kanske behandlad av min andra lillasyster ;)

(om du inte vill det kan du ju alltid höra dig för innan ;)

2012-02-27 @ 21:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0