12/7

Även fast jag har all tid i världen halkvar jag efter.. Tisdagen bjöd på besök av syster i sällskap med sina två små trollungar, vi busade runt och på kvällen kom även mamma å pappa hit. Det blev grillning och glass med jordgubbar.  På onsdagen agerade jag taxi och på em kom det folk hit för att låna min lilla häst till "barnkalas", om man kan säga att en kille på 25 år räknas som barnkalas vill säga. Åkte ner till nynäs en sväng och satt på freja med trevligt folk, tur att det finns människor som kan få en på så rackarns bra humör, synd bara att man träffar dom allt för sällan. Idag är det torsdag och idag har jag inte gjort någonting alls, ärligt talat, ingenting.
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0