19/7

Söndag- Regnet öste ner, jag hade sovit i 3 timmar och det var dags att på cykel bege sig mot stallet.  Cyklade dock bara hem till mamma o pappa fuck det där med att jag skulle ha alkohol kvar i kroppen, ppppfff de försvinner på tre timmar.. Nja min pappa och jag var itne eniga om den saken så han var snäll, både körde mig till stallet, hjälpte mig där och körde mig hem. Behöver jag ens skriva att jag tvärsomnade sen? Fortsatte i samma slappa stil hela dagen, avslutade kvällen med Briving och för en gångs skull två relativt normala filmer. 

Måndag - Var precis på väg att möta Dennis i hamnen för en promenad när mami plingade på dörren och frågade om hon fick bjuda på lunch. Varför inte, mat är gott och inget som hamnar i min mage allt för ofta. Mycket hamnar där men sällan ordentlig mat. Åt på rökeriet och efter att mami gått  satt vi i solen, pratade strunt, promenerade överallt och ingenstans och hamnade slutligen hos Jonne där det intogs några droppar alkohol. Åkte upp till stallet för att natta hästarna och sedan var det dags för något jag är katastrofdålig på... Minigolf. Har inte skett någon som helst förbättring sedan sist jag körde kunde jag ju bara konstatera. Satt ute och pratade lite, förflyttade oss till Freja, pratade lite, styrde kosan hem till mig, pratade lite och sen var kvällen slut, typ. 

Tisdag - Kajpartaaaaj! Vi velade, vi väntade och det krävdes en liten gnutta övertalning men sen satt vi där, på kajpartajet. Och det bästa av allt- det var faktiskt riktigt kul! Mycket skratt blev det och krampen som uppstod i mina kinder har knappt släppt än. 

Onsdag - Spenderat hela dagen med att försöka montera ihop en byrå från IKEA. Fyfan, det tog fyra timmar för mig och mamma att få ihop den.. Men nu är iaf byrån på plats, rummet är färdigmålat och saknar bara ena frontväggen sen är de klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0