8/7

Nu är jag snart ikapp med min uppdatering! Fredagen spenderades i hemma, hemma. Åt thaimat med stalltjejorna och sedan blev det lite "utgång", vet inte om man kan kalla ett besök på aya flr utgång men ja det är ju vad denna stad har att erbjuda så. Träffade massa folk och gick hem vid stängning. Vaknade mitt i natten av blixtrar och dunder. Var skapligt glad över att vara hemma i lägenheten och inte i huset ute på landet, då hade jag varit livrädd.. Gick upp tidigt dagen därpå och åkte till nacka forum för shopping med syster och systerdotter. Köpte på mig en hel del grejer, vilket jag även gjorde idag då jag, mamma och pappa tog oss till kungenskruva. Gick på IKEA där det mesta av pengarna rann iväg. Blev även en snabbis in på hööks, även där försvann några kronor. Just nu väntar jag på att klockan ska bli sex för då ska Emelie komma ut hit och vi ska bege oss ut på en ritt i det härliga sommarvädret.. höstvädret..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0