23/6

Uppdatare, vad är de? Nä men ärligt talat från och med nu är det skärpning. Igår var det midsommar och jaf hade den bäsa dagen/kvällen på länge. Vaknade tidigt, åkte upp och pussade på hästen, åkte hem, packade och fixade tårta. Sedan åkte jag med Peggen till svallvik där vi spenderade dagen med god mat, sovstund i solen och tårtor. Åkte i land på eftermiddagen och gjorde oss iordning för paraj. Vad ska man säga, vi är fenor på att dricka stora mängder alkohol under på tok för kort tid. Men trots det höll jag igång nästan hela natten, tror att sömnen tog överhand vid fyra snåret. Denna dag har spenderats i soffan med pizza och trevligt sällskap. Måste bara påpeka att jag även var i stallet i morse vid tio så ni inte tror att HELA dagen spenderades i soffan.

Just nu är jag glad, inga bekymmer. Det som har bekymmrat mig tidigare har löst sig, typ. Eller löst sig är nog fel ord, jag har släppt det snarare, släppt det på riktigt, för alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0