10/3

Igår efter jobbet träffade jag några klasskompisar från gymnasietiden, vi intog alkohol, pratade och dansade så att svetten rann. Klen som jag är gav jag upp ganska tidigt, men hann med ett besök på mc donalds innan det blev en taxifärd hem. Tur att jag hade sällskap i taxin annars hade jag säkert hamnat på en öde grusväg någonstans i sorundas skogar eftersom jag tvärsomnade så fort min bak landade i sätet. Vid 3 tiden var jag i alla fall hemma, till min glädje låg min kära mobil på bordet (den har varit iväg på lagning), lyckan var total och sömnen infann sig efter två sekunder. Trevlig kväll helt enkelt!

Just nu sitter jag i soffan och latar men måste rycka upp mig inom kort snart kommer nämligen min personligakock för dagen hit och tillagar en (för hoppnings vis) god måltid.


Kommentarer
Postat av: jenny

haha men vad är det där?

mycket du äter hörru...

2012-03-11 @ 18:18:25
URL: http://jennywiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0