21/3

Uppdatera är inte min starka sida men oj vad bra det blir när jag väl gör det...eller..

Förra helgen var det full rulle, blev tyvärr varken alkohol eller badande för min och brivings del men det gorde inte så mycket, vi hade det trevligt i alla fall. Dagen efter var det full rulle, mötte Briving på stan för att hitta något fint att ha på sig till kvällens bravader men vi båda gick hem lika rika som innan. Sedan var det dags att rida Damphästen, eftersom hon tog all energi från mig somnade jag sedan på soffan så fort att jag knappt han reagera. Vaknade och insåg att det var 30 min kvar innan jag skulle infinna mig hos syster för födelsedags firande av Jempan. Eftersom jag är blixten själv hann jag till och med dit tidigare än beräknat så spöade victor några gånger i Singstar innan middagen(kanske lite lätt ljug här, det kan faktiskt varit så att det var efter middagen jag vann över honom). Middag och tårta  slank ner i min magsäck och sedan var det dags att rulla vidare mot avskedsfest för Tant Marika. Ännu mer tårta pressades ner i min mage och inte långt efter var det dags att bege sig mot ännu mer festligheter. Det blev kanske en aning för mycket alkohol, för stunden kändes det fint men när det var dags att sova var det inte lika fint i huvudet längre.

Trots alkoholmängden dagen innan lyckades jag pallara mig runt ringvägen på morgonkvisten. Pigg och glad som en mört. När jag sedan kom hem igen tvärdog jag, somnade som en stock, inte ens Max med sina psykbryt kunde väcka mig. Avslutade dagen med dressyrträning som gick kalas bra! Ett toppen avslut på en toppen helg helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0