26/3

Jag hatar att promenera själv, ännu mer hatar jag att springa själv. Att träna på ett gym med massa folk skulle aldrig falla mig in, att cykla själv är jobbigt. MEN, i Fredags tränade jag med viktor, inte nog med att jag sprang ute mitt på ljusa dagen, jag har även gjort armhävningar offentligt. Allt inom mig sa, nej nej det här är inte ok tänk om folk kollar.  Men jag gjorde det! I slutet av träningen hade jag både hunnit springa en mil och tränat mina redan enorma armmuskler. Dagen efter var det ett helt träningspass att ens komma upp ur sängen, satan i gatan vad lårmusklerna värkte.

Under helgen har jag hunnit umgås med fina människor, varit på bio, sovit på tok för lite och tävlat. Mitt huvud kommer snart sprängas så jag avslutar det här innan det är för sent.


Kommentarer
Postat av: jenny

sprang du en mil?!?!

2012-03-28 @ 15:27:34
URL: http://jennywiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0