31/3

I morse vaknade jag tidigt, kollade ut genom fönstret och såg snö som virvlade runt för fullt. Intog soffläge och skulle bara vila ögonen lite.. Vakande tre timmar senare och fick panik då jag insåg att halva dagen hade gått. Det är inte likt mig att sova till ett på dagarna. Men gjort är gjort. Om en timme ska jag iväg på middag, en middag som jag har bjudit in mig själv till, typ. Har levt på vanilj youghurt med frukt och bär de senaste dagarna så lite ordentlig föda ska bli trevligt!
 
I morgon är det jobb som gäller. Känns helt ok med tanke på att vädret ändå suger, plus att jag enbart jobar tre dagar nästa vecka. Tänkte skreva något i stil med "åååh vad skönt det ska bli med lite ledighet" men det blir inte så mycket till ledighet egentligen. Har fullt upp varenda dag med träningar och tävlingar. Men eftersom det är så jävla kul så är det värt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0