6/3

Just nu vill jag bara åka in till stan och spendera massa pengar på fina vårkläder. Det värsta är att när detta sug dyker upp och jag faktiskt tar mig tiden att åka in för att shoppa så hittar jag NADA. Sen när man är fattig som en kyrkråtta dyker det plötsligt upp en rad plagg som man skulle kunna sälja sig själv för bara för att få råd.

I övrigt har det inte hänt mycket spännande, ingenting alls faktiskt. Eller tja, har ju faktiskt ätit lunch med Jossan och det var väl det mest händelserika under dagen.


Detta kan vara den vidrigaste bilden jag någonsin sett. När jag öppnade ett block och möttes av kattens smile gick det kallakårar genom hela min kropp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0